Tisdag..

Igår var det rent sagt ut en riktig skit dag.. Jag jobbade ungefär 2 timmar, sen kom pappa och hämtade mig! Jag ville vara med när Menson skulle upp till kliniken för att få somna in..:-( Stackarn! Men nu har hon det bättre iallafall.
Men det var riktigt jobbigt och vara med, men jag ville finnas där för henne..
Idag har det inte hänt så mycket, men Joakim hade sovmorgon imorse så vi fick mycket gjort.. ;-) Eller hur gubben..?
Sen var jag med Jimmy & Therese in till Länna för att delvis lämna hennes bärbara som hon tappade i golvet här om dagen. Sen stor handlade dom på Willys.. Och JA,det var stor handla.. :-O Medans Jimmy packade in alla påsar i bilen efter,stog jag och tryckte i mig en hallonbulle. :-D Det var gott! :-)
Nu väntar jag och Luke på att Joakim ska komma hem, vi ska ut till Vika direkt och gå en prommis med hans mamma och hennes vovve. :-)

Jag kan inte sitta som jag sitter just nu, för känns ungefär som att revbena ska spricka.. =/
Men imorgon efter jobbet kommer jag uppdatera, för imorgon går jag in i vecka 25! ♥


Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0