Söndag..

Helt slut i kroppen just nu! Skönt iallafall att jag sitter ner i soffan nu.. Känns mycket bättre!
Joakim är över hos Ronnie och tar en öl, men jag är så satans trött så jag orkar inte göra speciellt mycket.
Men har vart en väldigt trevlig dag idag.. Vi gick vid 8 imorse, gick ut med Luke och kom in efter en 10minuter sådär.. Satte oss vid bordet och åt frukost! Gjorde oss klara för att åka till biltema för att handla bilvax och sånt. Sen åkte vi hem direkt för att hämta Luke och byta bil för att sedan åka upp till firman där vi skulle städa ur bilen och vaxa.. Fast vi vaxade aldrig bilen idag för det blev för varmt för det! Vi tvättade bilen och Joakim lackade listerna på bilen till svart.. Och jag dammsög ur bilen vilket behövdes.. Sen kom Cattis och Ronnie upp dit och såklart var lilla Ossian med. Vi fixade klart så mycket vi kunde göra.. Vi åkte iväg och handlade det sista inför middagen som skulle handlas, åkte förbi min mamma och pappa för att lämna dammsugaren vi hade lånat och sen åkte vi hem... Kom in och började direkt med maten! Sen efter en stund kom Jimmy, Therese och Vendela. :-) Medans Joakim och Jimmy stog ute i köket, så satt jag och Therese och Vendela inne i vardagsrummet och pratade lite..
Sen var det äntligen dags för mat som vi sett fram emot enda sen i torsdags :-D
Det blev potatisgratäng med kött.. Joakim gjorde världens godaste potatisgränt jag någonsin fått i mig :-D
Det var även riktigt uppskattat av Jimmy och Therese dessutom som gjorde Joakim glad!! Så det var skönt..
Sen ringde vi över Cattis och Ronnie så dom kunde komma på kaffe.. Under tiden så diskade jag upp endel i köket och torkade bordet osv. Det stora tog Joakim hand om.. Jätte skönt att man fick disken färdig så man slapp gå och tänka på det.. För efter kaffet drog vi alla med våra bilar upp till Norvik för att ta bilder, och även så Luke fick leka av sig såklart :-D
Han var helt slut förut när vi kom hem från firman, för han sprang ju omkring där som fasen med sin boll, och sen yttligare en gång till uppe vid Norvik.. Han ligger helt utslagen på mattan i vardagsrummet nu! Han är så trött :-)
Haha.. Han bästa kompis bollen ligger precis vid hans nos! Himla gulligt.. Jag och Joakim ska bada sen när han kommer in igen! Tror det kommer bli jätte skönt med tanke på att jag har ont, och för att jag verkligen vill bada.. Sen blir det väl sängen ganska tidigt skulle jag tro!

Men såhär har min söndag vart! Imorgon är det en ny vecka.. Dom enda gångerna jag och Joakim riktigt kan slappna av och verkligen umgås är på helgerna, så dom uppskattar vi båda! Synd bara att dom tar slut så fort.. =(
Nu kommer lite bilder!




Var så himla gott! Tack Joakim.



Söta lilla Vendela!



Vendela kramar om Joakim!



Tycker Joakim är rolig..

Herregud! Just nu ligger Luke och fiser.. Han lägger alltid smygfisar, men satan vad dom luktar. =/
Luktar inte gott. Det är nästan så man mår illa.. Fy!!

Kommentarer
Postat av: J;)

Tack för en jävligt trevlig dag=) Skitkul att du gillade maten älskling! massa kyssar!

2009-08-23 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0