Söndag ..

Har haft en trevlig dag ihop jag Joakim & den lilla grisen.. :-) Ute och på norvik förut och la oss en stund så Joakim och Luke kunde ta sig ett dopp! Luke tappade sin sista boll idag också så den rullade ner i vattnet, så han var helt förstörd ett tag för han vågade inte gå ner och ta den! Och när Joakim skulle göra det,så hade den försvunnit och åkt ner bland stenarna..
Men vi blev inte kvar så länge.. Nu håller jag på och städar! Eller inte precis just nu, för nu sitter jag ju...;-) Sen ska vi börja med käk! Just nu hjälper han Ronnie med bågen, men lär komma senare.. Jag tänkte ta och fortsätta, fick bara så ont i magen nu så jag ville sätta mig ner ett tag!
Känns som jag inte kommer någon vart, så fort man får bort skit och sånt från ett ställe så är det bara att gå på nästa! Nästan att man får damp och vill kasta allt skit... =/ Men snart klar! :-)
Nu ska jag fortsätta...



Hej hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0