Onsdag..

Full rulle på jobbet idag.. Stressade hem till mamma och pappa för att hämta Therese cykel jag har fått låna, för att cykla hem till stackars Luke som vart ensam sen 7 imorse.. :-( Men han blev jätte glad när jag kom hem, stog vid dörren och hoppade och var glad. Sen gick vi ner på skotten för att handla, vilket gick bra.. :-) Nu ligger han här vid mig och vilar lite! Jag tänkte börja städa medans jag ändå är igång.. ;-) Köpte en redbull på skotten också, så nu kan jag bli lite piggare än vad jag är..
Joakim skippade lunchen idag pga av att han var tvungen att gå på något möte som ingen hade sagt till han på jobbet.. Men bara för det så kan han åka tidigare ifrån jobbet.. :-D ♥ Luke och jag saknar han jätte mycket!
Imorgon när han kommer hem från jobbet ska vi åka till Flen direkt för att titta på en bil som vi förmodligen kommer köpa!! :-D :-D Hoppas på det iallafall.. Vi båda tycker den är jätte fin. :-)

Nej, dags och börja städa nu.. Kan ändå inte sitta kvar i soffan, Luke har fisit och det går bara inte att sitta så nära han med den lukten som kommer... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0