Måndag

Det är jävligt fint väder ute, men inte väder för stranden.. Undra om det kommer bli sådär varmt som vi hade ett tag igen? Tror fan inte det. Nu börjar man ju ställa sig in på att hösten närmar sig.. Jag och Joakim messar med varann, det gör vi alltid när vi inte är med varann.. Han jobbar idag, så han gick upp vid halv 6 imorse.. =/ Jag sov vidare till strax efter 8 tror jag?! Hur som helst, pappa kommer och hämtar mig snart så jag kan åka hem och hämta pengar. Tar nog med mig min dator då, och yttligare en Elvis tavla och den större Elvis klockan. :-) Den lilla Elvis klockan i köket tickar på som fan, man hör den jätte tydligt i sovrummet.. Men den stora ska också vara i köket, och den mellan stora Elvis klockan i vardagsrummet, så kommer ticka på bra här i lägenheten.. ;-)
Sen ska jag med Jimmy, Therese och Vendela och handla. På fredag ska vi ha lite kräftskiva. :-) Fast jag äter ju inte kräftor, men jag sa till Joakim att jag gärna äter en äppelpaj med vaniljsås iställe. Det går ner fint i magen. :-D
Sen ska jag hem hit igen och hänga upp lite klänningar och packa in kläderna i ett annat skåp och dammsuga lite där inne. Det har blivit jätte mysigt i lägenheten nu, har inga kartonger kvar och allt är klart! Joakim trodde han skulle börja lite i hallen idag, riva ner lite tapet och så börja spackla.. Kanske inte spacka idag, men snart! Ska lägga in en bild på väggmålningen han har gjort som vi ska ha på ena väggen direkt när man kommer in.. :-) Den är jätte grym.
Nu ska jag lägga mig ner vid Luke och mysa :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Jocke som är pappa? Börjar nästan bli lite förvirrad här ;) Är Ni tillsammans? Nyfiken :) Kram

2009-08-03 @ 12:01:33
Postat av: Jag själv.

Vem är det som frågar? :-)

2009-08-03 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0