Måndag..

Nu har jag vaknat till liv. I natt var det inte speciellt kul.. Jag hade som migrän och spydde =/ Trodde först det kunde vart magsjuka, men nu mår jag iallafall bra.. Lite seg i kroppen bara med tanke på att jag inte kunde somna speciellt fort sen heller. Så det var lika bra och vara hemma från jobbet.. Men onsdag är det dax igen!
Igår var jag, Ronnie och Joakim in till tatueringsmässan! Dom hade mycket grejer, dock var inte mässan alls speciellt stor.. Ingen av oss tyckte det var nå vidare kul, så vi stannade ungefär 1 timma innan vi åkte mot donken i haninge!
När vi kom hem var jag tvungen och lägga mig ner och vila ett tag,för då hade jag ont i skallen.. Sov kanske en timma sådär och vaknade upp av att det var borta. :-)
Sen gick vi hem till Jimmy, Therese och Vendela för att fika! Vendela gillar sin potta iallafall.. :-) Fast inte och kissa i den.. ;-)
Jag ska dra på mig kläder snart och ut med Luke! Vet inte riktigt vart vi går, men får se. :-)
Jag längtar tills Joakim kommer hem idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0