Måndag...

Idag jobbar jag inte! Ja, annars hade jag ju inte skrivit här just nu.. Känner mig väldigt dålig, vet inte vart det kommer ifrån. Men det som jag planerat i helgen ska fortfarande göras idag så jag har det gjort. Jag ska strax ta på mig kläder och ut med lilla Luke. Sen bädda och städa och diska.. Sen kan jag ta det lungt! När jag ska vila sen,så gör jag det ute i soffan så Luke får sällskap! Han verkar inte heller vara på topp. Han har inte käkat något ju! Han drack mycket vatten imorse, men sen gick han ut till soffan för att lägga sig.. Mycket möjligt att han är jätte trött sen igår, men han måste fortfarande äta! Jäklar vilken pigg och sparkglad kille jag hade i magen imorse.. Det var mysigt, även Joakim låg där med handen.
Blir så glad när han blir glad. ♥ Så tacksam att jag har honom! Jag älskar dig gubben och vill att du ska komma hem till oss 3 snart,för vi saknar dig. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0