Lördag

Nu är köket nästan helt klart.. :-) Det blev riktigt bra och snyggt. Joakim är så duktig!
Idag ska vi in till Ösmo och titta på lite blommor till köket.. Snackade om ett litet apelsin träd, just för att det är snyggt. Får se vad man hittar! Ska hem till mig senare så att jag kan hämta flera saker.. Funderar på att ta med mig datorn den här gången, så jag slipper sitta vid hans dator hela tiden. Eller hela tiden, sitter knappt vid datorn och jag måste påminna mig själv hela tiden att försöka uppdatera varje dag.. Men har ju gjort det iallafall, men skönare och ha sin egna dator också. :-)
Mera kläder ska ju hit iallafall.. Sen lite av mina andra grejer.. :-)
Fast funderar på att vänta med det tills det börjar bli klart överallt.. Eller det är ju bara hallen kvar sen. Och badrummet, men det är ingenting Joakim får göra själv utan nynäsbostäder måste komma hit och titta. Och det gör dom på tisdag, så det blir jag som får vänta på tills dom kommer.. Men på tisdag jobbar Joakim halvdag, för sen ska han med mig på sjukhuset.. :-)
Nu ska jag vänta på att han kommer hem från skotten med frukost :-D Första gången vi ska äta i köket, blir mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0