Lördag..

Idag var det tänkt att vi skulle fixa upp den nya bilen lite, men vädret är inte det bästa så vi fixar det imorgon. Bara hoppas det är bättre väder då. :-) Joakim sitter med ps och fixar lite åt mig.. Snäll du är.. ;-) ♥
Vi gick upp ungefär vid 10 idag, blev en riktig sovmorgon för oss båda! Det var väldigt skönt, men lite panik över att det var så pass "sent".. Senare idag tror jag att Jimmy och Therese tittar förbi på en fika.. Och självklart kommer lilla Vendela med ju! Jag gick och la mig ganska tidigt igår.. Det var jätte skönt, och jag somnade till jätte fort! Joakim satt ute i köket med Ronnie och tog en bira.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tror iallafall det blir en lugn dag idag.. Luke ligger helt utslagen idag efter prommisen i st-vika igår. :-D Vi tror det är därför iallafall.. Han är tröttis idag! Alla vi tre sitter/ligger i soffan. =)
Ska sitta och titta på Joakim nu tänkte jag.. Älskar dig gubben!




Min present jag fick av Joakim i måndags. :-)



Min söta mus :-D



Min tjockis mage. ♥



Älskar flätor.. :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg din blogg har blivit :)

2009-08-22 @ 21:01:12
Postat av: J;)

Älskar dig me Lindah, som faaen!

2009-08-22 @ 21:48:49
Postat av: Sabina - Snart mamma!

SV: Aa jag vill att något ska vara på gång!!

2009-08-22 @ 23:13:52
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0