Lördag..

Jag och Luke är själva hemma.. Jag har precis duschat och ska strax sminka mig! Sen ska Luke ut på en liten prommis. :-) Fast Joakim kanske hinner hem innan så vi tre kan gå tillsammans! Han är nämligen ute och åker båge med Ronnie.. Han ringde för en stund sen och sa att han skulle vara hemma inom en timma eller så. Vi får se! Sen ska vi på kalas.. :-)
Idag blir det en lugn dag tror jag.. Vi har inget planerat iallafall.. Jag sov en stund förut, tror det blev en timma! Men det hjälpte inte så mycket.. Men tar nog en stund innan jag vaknar till.. Imorse vaknade jag av huvudvärk och mådde lite illa, så jag var säker på att jag var sjuk, eller att en migrän attack skulle komma.. Gick upp och tog en alvedon och la mig en stund igen,sen var det borta :-) Tack och lov! Migrän är inte så skönt..

Nu ska jag sminka mig, och invänta söta Joakim.. :-D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0