Lördag ..

God morgon!

Joakim och jag klev upp ganska tidigt idag.. Eller jag väckte han imorse.. ;-) Väckte han först strax efter 05 och frågade om vi skulle gå upp, men tror vi båda somnade om väldigt fort :-D Vi har käkat frukost för en stund sen, vilket var gott med tanke på att jag var hungrig. :-) Sen efter lunch tid ska vi till Länna och handla lite saker... Och ikväll ska vi över till Jimmy och Tessi för att fixa in bilderna på Joakims dator från kräftskivan igår :-D Tessi försökte skicka över mappen till mig igår, så både jag och Tessi hade våra datorer på i natt.. Imorse sprang jag upp också för att titta om det var klart, men det hade bara lagt av. =/ Så bilderna kommer in ikväll! Inte alla, för det blev väääldigt många igår..
Men hur som helst var det hur kul som helst :-D Alla förutom jag vräkte i sig kräftor, och jag satt där och svulla vitlöksbröd.. Det hade Joakim gjort själv! Han är jätte duktig på att fixa med mat och det.. Lilla gubben. ♥
Vi ska snart duscha, men nu sprayar han spegelramen svart, och där ska han måla motiv på sen när det är klart.. =)
Jag längtar efter mina bilder ju! Ska bli skit kul och se.. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0