Kväll..

När Joakim kom hem så åkte vi nästan direkt för att hämta flera saker hos mamma och pappa. Fick med mig mera kläder + gungstolen som Joakim fick isär. :-) Sen åkte vi upp till Norvik för att kasta lite boll med Luke.. Och han var helt vild! Men nu ligger han dock helt utslagen i soffan. Sen åkte vi upp på coop för att köpa en cola som jag var sugen på, men jag kunde inte dricka något nu alls, just för att jag fick sån jävla halsbränna jag bara titta på glaset typ..=/ Om det är fint väder imorgon blir det stranden, dom säger tydligen att det ska vara det.. Så hoppas! Annars finns det saker och göra hemma också :-)

Dags för att lägga sig i sängen och vila/sova..?!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0