Grillat burgare ..

Med en liten del av gänget.. Jimmy Therese och Vendela! :-) Cattis och Ronnie var iväg till Cattis kusin och grillade.. Men det var riktigt gott iallafall! Nu gick Joakim nyss iväg, han och Ronnie ska köra lite båge! :-) Så Luke och jag är själva ett tag, men jag ska hjälpa Therese snart! Så dags för mig också att röra mig snart.. Sen när han kommer hem ska vi hem till mamma och dom och hämta lite saker :-) Jag tycker det är jätte mysigt när Joakim är hemma och vi är med varann, och pisstråkigt när han jobbar.. :-( Men jag har ju sällskap av Luke, men inte riktigt samma sak! Men nu ska jag ju ändå iväg så!
Men har vart en trevlig kväll.. Damn, jag åt ju bara en hamburgare.. :-O Jag som var så jävla hungrig lixom.. Men men! :-D

Kommentarer
Postat av: J;)

Du vet att ja tycker om som fan o va hemma me dig också gumman:) saknar dig...

Pussar!

2009-08-06 @ 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0