Fredag ..

Ikväll blir det kräftskiva med; Jimmy, Therese & Vendela.. Cattis, Ronnie & Ossian.. Jag, Joakim, & Luke! :-D Jag bestämde mig redan igår vad jag skulle ha på mig, och Therese ska hjälpa mig lite med håret sen! Tack tack!
Ska med dom och handla sen.. Vi ska ha lite också, eftersom jag inte äter kräftor så ska Joakim göra bakad potatis med skinkröra åt mig. :-) Efter vi har handlat, om vi inte tar det innan ska jag in på banken och betala den jävla idiot bruden på Nynäsbostäder en räkning.. Hon hade lovat Joakim att det inte skulle bli så.. Men vafan, när det inte passar så lurar dom en! Idiot jävel =/ Men när räkningen är klar kan vi glömma det där fanskapet!!
Joakim skulle försöka komma hem lite tidigare idag med tanke på att det är fredag :-D Igår spackla han upp halva hallen, så duktig han är! :-D Och imorgon blir det Länna för att handla lite.. :-) Tänkte handla färg på biltema.. Så förmodligen lär vi kanske börja måla söndag kväll..? På lördag efter Länna så tänkte vi åka ut till hans föräldrar i St-vika en sväng..

Bilder kommer tas ikväll och läggas upp ikväll eller imorgon.. =) Jag längtar,ska bli mysigt! :-D

Kommentarer
Postat av: Sabina - Snart mamma

Uschja! Jag ångrar mig som sjutton att jag ens tog hål i naveln :P

Ojdå, äsch man får försöka se det positiva i det hela.. Man får sin bebis! :D

2009-08-07 @ 11:14:29
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0