Fredag..

Igår drog vi ju som sagt iväg till Flen ganska tidigt, så det var skönt.. Jimmy var snäll och ställde upp och åkte med. :-D Även Jånny-Boy åkte med så Jimmy skulle slippa åka hem själv.. För JA,vi köpte bilen!! :-D Jätte nöjda och glada. Även Luke tyckte det var kul.. Satt hur bra som helst i bilen, och det var jätte skönt! Så i helgen ska vi upp till firman och fixa upp den lite.. :-) Sen ska jag lägga in bilder. Men hur som helst är det våran bil nu.. :-) Bilder kommer!!
Som tack för hjälpen har vi bjudit över Jimmy, Therese och Vendela på middag på söndag. :-)
Jag ska strax iväg med dom.. På dagis med Vendela! :-) Ska bli jätte kul och se hur hon är där, har ju hört vad Therese har sagt. Men ska bli himla kul och se själv.. För när det väl är dags för Therese och föda fram Prins William, så kommer jag ställa upp med Vendela såklart. :-) Sen ska jag handla lite, typ frukost.. Sen ska jag städa! Bädda rent sängen och dammsuga.. Sen får det bli lungt! Längtar tills Joakim kommer hem. Gud vad skönt med helg så vi kan sova ut imorgon... ♥
Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0