Fredag ..

Igår kväll somnade vi strax efter 11.. Det var riktigt skönt! Sen vaknade jag efter ett tag och väckte Joakim.. Trodde jag ja.. :-O Han gick i sömnen för första gången, gick in i sin garderob.. Jag ropade någon gång och frågade vad han sysslade med! Han var helt tyst.. Sen hörde man: Åh vad fan gör jag här inne? Han stog med sin snopp i handen och tänkte pissa.. =/ Haha. Han berättade att det var hans första gång han gick i sömnen trodde han.. Han hade drömt om att han skulle pissa.. Men sen hamnade han till rätta inne på toan ;-) Sen kom han och la sig ner igen. Fast då hade han svårt för att somna om igen, med tanke på det som hände. Så vi låg och pratade lite.. Sen frågade jag om han kunde gå med mig upp så jag kunde kissa och bara gå omkring lite, för mina ben var helt rastlösa och uttråkade! Sen kändes det mycket bättre.. =)
Imorse var han riktigt trött.. Han åt inte ens någon frukost som vi har börjat gjort tillsammans på morgonen. Men jag var också riktigt jävla trött! Men nu är det fredag som vi båda har gått och längtat efter så mycket!
Imorgon ska vi på kalas då hans mamma fyller år. :-) Det är det enda vi har planerat! Och kommer planera. Vi är inte med varann så mycket själva..
På söndag blev vi bjudna på middag hemma hos Jimmy, Therese och Vendela. :-D Innan vi ska dra dit så pratade vi om igår att åka in till Haninge. :-) Jag har velat åkt dit ett tag.. Joakim ska förmodligen köpa lite nya jeans. :-) Sen får man se vad man hittar!
Jag ska snart hem till mamma och pappa och vara där ett tag.. Sen när jag kommer hem igen ska jag städa och diska det lilla som finns.. :-) Sen ska jag mysa med Luke i soffan och vänta på att Joakim kommer hem till oss, som vi saknar om dagarna ♥

Hoppas alla får en trevlig fredag kväll.. :-)





Mina pojkar!! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahaha!!! Normalt..Men vet att lova brukar förtsöka sätta sig i köket & kissa :D

2009-08-14 @ 09:46:07
Postat av: J;)

hahaha ja e inte frisk;) Men har ett talesätt, Bättre att pissa än att skita i garderoben;)

2009-08-14 @ 21:53:31
Postat av: Johanna

Fast det är ju bättre att göra sina behov på muggen :D Haha!

2009-08-15 @ 11:04:06
Postat av: J;)

ah sant, men då kan man ju inte roa Lindahs syskon på samma sätt:P

2009-08-16 @ 19:57:22
Postat av: Johanna

Hehe nej det är ju sant..:P

2009-08-16 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0