Aj det gör ju ont..

När det börjar sparkas upp mot revbena. Vet inte hur jag ska sitta för att det ska vara så bekvämt som möjligt. =/ Magen känns konstig.. Tror jag börjar bli hungrig, även fast jag inte gjort något annat än att käka idag! Joakim är ute med Ronnie som ska sälja sin bil! Sen när han kommer in igen ska han fixa sitt hår,sen... Ja?! Vi ska ju åka till Lina och Magnus och fika. Blir bra det. :-) Sen förbi willys eller om det blir kvantum för att handla sallad till maten. Ska äta klyftpotatis och revbensspjäll idag. :-)
Jag kan inte minnas om jag käkat det förut, men någon gång ska ju alltid vara den första ;-) Och eftersom min fina pojkvän är så duktig på att laga mat,så lär jag älska det!!

Lill killen där inne är verkligen i full fart nu, jäklar vad det sparkas! :-D

Kommentarer
Postat av: J;)

<3

2009-08-29 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0