WholeLottaShakin'Goin'On

Jag har haft världens jävla rethosta i natt.. =/ Så jag har typ hostat och legat och kollat på klockan i natt.. Johan skickade sms vid halv 3 tiden tror jag. Och eftersom jag vaknar så lätt så blev jag typ helt klar vaken då.. Skulle gå upp vid 6 tiden imorse, men så ställde jag om klockan till halv 7, sen till 7 och yttligare en gång till halv 8. Men pappa väckte mig en kvart innan. Så då gick jag upp och sminkade mig och sånt dära! Jag & Therese ska gå ut och gå lite senare iaf.. :) Fast vet inte riktigt vart vi ska gå än. Men det märker vi sen.. Nu ska jag titta lite på tv.. Vågar inte sitta här mer, ploppa just upp en ruta där det stog att Jimmys anti virus pogram har tagit bort ett virus! Läskigt med sånt där skit, för jag har nämligen precis fått virus på min dator hemma och det kommer upp en massa rutor hela tiden, så att man blir tokig. :| Så nu tänker jag logga ut!

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0