TheWonderOfYou

Nu på fredag har jag vart hemma i 2 veckor.. På måndag måste jag verkligen jobba! Även om det kanske kommer ta emot, så är det tråkigt och gå hemma och inte göra något. Det enda positiva är att jag får sova längre på morgonen, men annars finns det verkligen inte något och göra! Och dom som känner mig väl, vet att jag HATAR att vara rastlös!! Jag har funderat på en ny bärbar dator. Så har kika lite på blocket, men vet dock inte om det är värt att köpa därifrån. Dock så blir det mycket mera pengar om man ska köpa i en butik, men det är det väl mer värt också. Men jag är rätt dålig på att spara pengar.. Så om jag skulle vinna på lotto så vore det inte helt fel. Fast kanske borde köpa en lott för att vinna :P Men ett undantag går väl och göra så att jag kan vinna pengar ändå? :D Fan, måste sluta drömma...
Nu vid 8 ska jag se på idol.. Varför vet jag inte riktigt=/ Brist på annat tror jag.. Snackade med Zabina förut och hon hade turen att få dricka bira idag.. Sen lite senare skickade hon sms och sa att hon var inne på sin femte öl. :D

Nu har mina skorpor från tatueringen släppt, och det är skönt. :) Nu klias den bara, och när man kliar gör det ont. =/ Men det går ju över..

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Zabina

Jag har fean allvarligt alkoholproblem, haha!

2008-09-04 @ 09:06:53
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0