RingOfFire

Jag och Therese håller på att baka äppelkaka. :D Sist hon gjorde det,så fick jag ju inget.. Så jag blev ju lite ledsen över det, så nu står vi och bakar! Eller har just satt in den och det.. Jag skulle göra vaniljsåsen och jag hade ut mjölk och allt på golvet.. Och satan vad jag garvade,det var verkligen SKIT roligt! Hur som helst har vi haft det roligt idag.. :D Sen ikväll när jag kommer hem ska jag duscha och byta om till mjukis kläder! :) Therese påpekade just en rolig sak.. Tidigare idag så käkade vi nudlar.. Ojoj, dom var jävligt goda! Sen till lunch så käkade vi sallad! Nyttigt och bra.. ;) Och nu står vi och gör äppelkaka.. Ganska kul! Men har ju iallafall vart nyttig en gång idag.. Det räcker ju! Sen ska man ju äta rätt mycket frukt om dagarna, och det är ju ÄPPEL i äppelkakan.. Så vafan! :D Vi sköter oss bra! Har uppdaterat rätt mycket idag.. Men nu är det förmodligen sista gången.. Så lär skriva imorgon bitti om jag pallar,eller senare när jag kommer hem då.. Nu ska jag lägga mig på golvet och leka med Vendela... :)


Kommentarer
Postat av: Zabina

Uppdatera Lindah med H / Zabina med Z

2008-10-01 @ 13:11:06
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0