MoodyBlue

Jag är helt speedad på mina redbull.. Har seriöst druckit för många idag! Måste vart förklaringen till mitt ryck med och försöka göra ett tappert försök med min lugg,som blev totalt misslyckad! Hur fan ska jag kunna somna ikväll? Jag är uppe i varv! Inte så smart, men eftersom redbull är så gott och dricka,så är det svårt och hålla sig ifrån dom när man väl har dom vid sig! Vilken tur jag har som inte jobbar imorgon,för lär ju ligga klar vaken senare ikväll, ligga och rulla tummarna eller så! =/ Nu har min kära syster påpekat om Färjan som börjar ikväll klockan 20.00. Självklart att jag måste se det.. Haha, fan vad skönt!

Nu ska jag sluta skriva mer för idag!!
Imorgon bitti ska jag hem till Therese & lilla Vendela.. Undra om vi ska äta ihop? :)
Puss på dig THERESE!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bild på luggen tack! ASG

2008-09-29 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0