MeanWomanBlues

Nu har jag gått omkring och städat i en timma tror jag.. Skönt och ha det gjort! Nu slipper jag göra det till i helgen.. ;) Bäddat rent och gått och torkat lite överallt! Hahah.. Zabina berättar om kakor på msn ;

Zabina | dr0ppe t0k-p0rr säger:

jag kan trycka i mitt ett helt paket på 10minuter


Zabina | dr0ppe t0k-p0rr säger:

som en jävla hamster
 
Ikväll är det idol igen.. Kan inte låta bli och titta, har sett alla avsnitt än och kommer fortsätta..
Imorgon kväll är det Heroes :D Satan vad jag längtar,för det är verkligen så jävla bra!
I natt hade jag någon konstig dröm igen.. Minns inte riktigt vad den handlade om förutom att jag stog upp vid sängen och snackade för mig själv, sen la jag mig ner efter ett tag! Sen så vaknade jag halv 6 imorse också, en timma innan jag skulle gå upp. Men jag somnade om sen efter jag skickade sms till Tobbe och grattat han! :D Sen vaknar jag 1 MINUT innan klockan skulle ringa.. Vaknar alltid någon minut innan klockan ska ringa, och det är skit irriterande, för då är jag verkligen trött. =/
Jaja, nu ska vi se om Zabina har något annat och berätta om sina kakor på msn.. Dom kanske kan prata också?
Skriver mera sen kanske!


Kommentarer
Postat av: Tessi

Helt seriöst Linda.. du borde kolla upp dig, för man ska INTE stå i sängen och prata på nätterna!

2008-09-24 @ 17:28:04
Postat av: Zabina

HAHAHAHA!!!

Först trodde jag att någon annan också pratat om kakor, men så var det visst jag xD

2008-09-24 @ 18:51:34
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0