ManInBlack

Har vart med mamma och pappa ute på landet idag.. Var inte där speciellt länge. Men jag va ute och gick en sväng.. Sen åkte vi och handla.. Sen åkte jag och pappa till expert och köpte en ny och JÄTTE fin dator till mig. :D Så nöjd. Så nu laddar jag den. Ska börja hålla på med den imorgon. Tydligen är den skit bra också.. Mycket plats, men jag har inte så mycket på min dator. Har iaf 4 GB ramminne. :D Antar att det är bra.. Jaja, nu ser mitt rum ut som det gör. Har lite kartonger överallt, och saxar i sängen..  Imorgon blir det bara jag och Jonny och hans flickvän här hemma. :P Skönt.


Sådär ser min nya dator ut! :D

Kommentarer
Postat av: Zabina

Åh. du fick den :D Fiiifan!

Då är det jag som kommer över snarast å tar mig en liten titt :D

2008-09-05 @ 19:06:22
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0