Let´sTwistAgain

Jag hann precis typ och packa upp den nya datorn och skulle börja installera allt som skulle göras och så märker vi att muspekaren står helt stilla! Men så tror vi att det är någon inställning som måste fixas, men icke. Den är TRASIG!! Varför? Jag blir så jävla tokig! Pungar man ut så pass mycket pengar för en sprillans bärbar dator så räknar man med att det ska funka. Men så var vi ner på expert idag och berättade om problemet och dom säger att jag ska komma ner på måndag för att lämna in den,och det skulle ta 3 dagar att återställa problemet. Och tar det inte 3 dagar som dom säger, SKA JAG HA EN NY!!! Så enkelt är det. Varför funkar inte skiten? Blir så jävla förbannad!!

Nu ska jag ta mig en bira..

Skål!!!


Kommentarer
Postat av: Zabina

Uppdatera! :D

2008-09-08 @ 16:28:03
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0