Lawdy,MissClawdy

Fick ett sms strax innan 12 igår kväll.. Ganska irriterande, för då hade jag nästan precis somnat.. Och vad står det? "Sover du?".. =/ Men som tur var så somnade jag om rätt fort igen.. Men det är rätt irriterande ändå! Det klart som fan jag sover vid den tiden. Satt just och funderade på om jag skulle käka frukost innan jag går till jobbet.. Men jag orkar inte, så jag äter på jobbet iställe! Igår måste jag käkat hela dagen.. Gick alltid och käka på något, sen under våran lunch käkade vi alla taco.. Det var gott! :D Hade jätte mycket och göra igår, men det var skönt att vara igång. Helg, och det är skönt.. :) Får se om det blir som planerat nu.. Eller ja, halv planerat! Det märker man.. Nu ska jag gå ner och kolla lite på tv.
Skriver mera sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0