JumpJiveAndWail

Jag är jävligt trött på att sitta och vänta på att expert ska ringa. Gick dit efter 11 idag typ, och då höll ena killen på att prata i telefonen om min dator. Dom skulle ladda ner nya drivrutiner på datorn,sen skulle det vara bra! Men så ringde han upp min mobil medans jag var inne på bageriet och sa att det INTE funkade. Så sa han att han skulle ringa upp efter 1 timma,för han skulle ta ut batteriet och se om det gjorde saken bättre.. Det har snart gått två! Och den här datorn tänker jag dessutom inte sälja längre. Inte ens värt.. Så nu skiter jag i det. Men hur som helst SKA jag ha min dator idag, eller en ny.

Jaja.. Trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0