IWantYou,INeedYou,ILoveYou

Fy fan vad jag är trött.. Jag lär ju somna tidigt ikväll, om det inte slutar med att jag går ut! Fast jag blir nog hemma ikväll och tar någon öl iställe! Pallar inte gå ut! Ska duscha och det snart, sen sminka mig och fixa håret. :) Sen vet jag inte vad jag ska göra. =/ Gick förbi bageriet efter jobbet och pratade lite.. Ska dit på måndag också.. Jag är osäker på om jag ska till bolaget eller inte..?! Har ju öl kvar hemma, men skönt och ha hemma också, och nu börjar dom ta slut! Äh, jag orkar inte gå ut mera idag tror jag..

Orkar inte ens anstränga mig för att skriva mera, så hej hej!


Jag och Vendela. :)

Kommentarer
Postat av: Zabina

IMORGON SKA VI SUPA!! :D

2008-09-26 @ 17:28:24
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0