It´sNowOrNever

Lagom ont i magen nu när jag har suttit och käkat så mycket godis! Inte så smart, men det var riktigt gott.. Imorgon bitti ska jag svänga förbi bageriet och prata lite.. Tror jag har 1-2 lp skivor och hämta där, om jag inte minns fel! Sen ska jag förbi konsum och köpa redbull och sen knata mot jobbet! Så får hoppas jag somnar fort ikväll efter idol är slut.. Och när jag väl somnat vill jag INTE vakna av sms! Jag vet, det är bara stänga av mobilen.. Men jag kan inte sova med varken ljudet eller mobilen avstängd! Det måste vara någon tvångstanke jag har av något slag.. För jag får alltid för mig att någon viktig person ska ringa om jag har ljudlöst eller mobilen avstängd, just därför klarar jag inte av det! Men måste folk skicka sms efter efter 00-03.00 och typ fråga vad jag gör? Hm, jag är ju inte ute och går eller plockar svamp sådär. Jag brukar sova vid den där tiden. Och dom som känner mig vet att jag brukar somna tidigt,för det är skönt och gå och lägga sig tidigt.. Men nej nej! Skiter bara i dom personerna som kommer skicka sms så sent till mig.. Kommer inte ens lägga ner tid på att svara eller höra av mig till dom något mera, ifall dom inte kan fatta själv att man SOVER vid den där tiden! =/ Nu ska jag prata lite med min söta vän Therese! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0