IStillMissSomeone

Igår hände det inte speciellt mycket. Var ner på bageriet och hälsade på.. Sen gick jag med Anki och handlade. :) Sen gick jag till bolaget ungefär vid 11. Sen kom jag hem och drog den första biran.. Sen igår mötte jag upp A på stan efter han tränat, var hemma hos han i ungefär 2 timmar och pratade och det! Sen gick jag hem och satte mig och snackade med Tobbe.. Ingen av oss hade speciellt kul, så till slut kom han ner hit :D Vi drog till playan ett tag sen hem till mig. Vi skulle se film men kom inte så långt,för sen somnade han och till slut somnade jag.. Sen vaknade vid vid 7 imorse.. =/ Sen ungefär vid halv 8 drog han till sin mamma.. Och jag har vart jävligt seg idag.. Hm, har till och med vart bakis :D Haha. Det är ingen höjdare, men man får som man förtjänar iaf!
Lär somna riktigt skönt ikväll iaf.. :)


 



Haha, den där bjuder jag på! :D

Kommentarer
Postat av: Jossi

Haha hur nykter va du där?

2008-09-13 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0