HardHeadedWoman

Har precis duschat och det.. Ska nog ta och föna håret,för det är riktigt skönt nu när det är kallt på rummet. Då kan man även passa på och föna sig varm.. Folk undrar varför jag inte bara skruvar upp värmen, men fönen är fan så mycket skönare! :D Eftersom jag är ledig imorgon så tänkte jag nog ta en bira nu och bara koppla av innan jag ska sova! Jag är riktigt trött =/ Gick upp innan 7 imorse även fast jag var ledig! Men ingen mening med att försöka sova mera, för är lika trött ändå! Som sagt så var jag hemma hos Therese redan 8 imorse.. Och så käkade vi frukost tillsammans. Sen var vi ner på skotten och handlade lite och tog en promenad med Vendela samtidigt. Sen har jag gått omkring med henne lite bärselet idag. Det känns av i ryggen verkligen. men det gör mig INGET för jag älskar Vendela :D Så söt så!
Älskar alla mina syskonbarn! Alla är unika och söta på sitt sätt. :) Men första gången jag blev faster nu när Vendela kom till världen, och det är lite speciellt tycker jag.. Imorgon tänkte jag ta och städa, annars lär det inte bli av något i veckan..
Hm, gott det skulle vara med en redbull.. Tror jag är rätt så beroende av det!

Nu har jag inte mycket mer och skriva!
Skriver mer om jag kommer på något senare..



Älskar alla mina syskonbarn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0