GoodLuckCharm

Precis vad jag skulle behöva just nu.

Ska prata med mamma och pappa om en sak senare! Sen får vi se om jag blir styckad.. Dom tycker jag slösar så mycket på onödiga saker! Fast det är ju deras syn på saken.. Eller okej, visst kan man köpa onödiga saker ibland, men JUST för stunden när man köper det så verkar det så vettigt och nödvändigt. Sen använder man det kanske bara en gång. Men då har man ju lärt sig det till nästa gång. :D Jag vill veeerkligen ha den här saken! Det är något man kan ha livet ut.. Ungefär! Så hoppas, hoppas, hoppas. :D
Annars får jag spara ihop själv. I typ 3 månader. Om jag inte hittar något billigare, men nej!!

VILL HA JUST DEN!

Fan det är så mycket jag vill kom jag på precis.. Får börja hålla mig till en sak!
Men men, skriver mera sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0