GirlFromTheNorthCountry

Vilken tur jag har som är ledig imorgon, för i natt har jag inte alls sovit mycket. =/ Har legat jätte konstigt så min ena arm har somnat hela tiden och det är jätte obekvämt. Så har vaknat varje gång! Sen somnade jag med datorn på, och den vaknade jag också av när fläkten gick igång. Så vid halv 5 imorse,gick jag upp och stängde av den.. Sen var jag helt klar vaken när jag skulle lägga mig ner igen. Så det tog säkert minst 30min innan jag somnade om. Så imorgon tänker jag sova länge. Fast vet ju hur det blir med det, för i fredags var jag ju uppe redan vid 7 även fast jag var ledig. =/ Jaja, får se hur det går på jobbet idag då. :)
Skriver senare!


Hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0