FolsomPrisonBlues

Ja juste, jag som klagade på förut att jag var så trött och det. Jag somnade ett tag förut, fast bara under ungefär 15 minuter. Och så vaknade jag av att jag hörde lilla Vendela där nere på mitten våningen :D Så var ju absolut tvungen och gå ner och leka lite med henne. Hon satt vid sidan av soffan och asgarvade åt Ellen som gömde sig. Hon tycker det är jätte kul när man går och gömmer sig, och kikar ut lite och ropar på henne! Då asgarvar hon och kryper fram fort som fasen och skrattar jätte mycket! :D Tycker det är så mysigt.. Så det är skoj och leka med henne! :)
Hm, om jag känner mig rätt så lär jag gå och lägga mig snart, känner att ögonen behöver det!! Så det är nog dags att borsta tänderna snart och sen krypa ner..




♥ Söta Vendela så glad ♥

Kommentarer
Postat av: Tessi

Söta älskling! Vendela alltså ;-) Och du med förstås hagga..

2008-09-15 @ 19:35:49
URL: http://vendelasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0