Fever

Idag är en sån här dag då klockan står stil.. Har jätte tråkigt och jag orkar inte göra något! Vill göra något, men orkar inte. =/ Men snart börjar Cityakuten, då får jag gå ner och kika på det så att tiden går lite fortare.. Sen ska jag duscha och det så jag slipper göra det ikväll! Tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll.. Var uppe innan 7 imorse. Gick inte och sova.. Sen har jag sovit jätte dåligt i natt också. Varje gång jag lyckas somna så skönt på kvällarna, så får jag alltid sms. Hur kommer det sig? Rätt jobbigt! Längtar tills 4e oktober. :) Jag, Therese & Cattis och hennes mamma ska upp till folkan då och kika på någon komiker.. Kom inte ihåg namnet, men det blir säkert jätte kul med tanke på att det är en lördag och att jag kan dricka bira. :D Tror jag ska lägga mig på sängen ett tag och vila i 10 minuter, om jag lyckas...

Skriver mera sen kanske..

Kommentarer
Postat av: Zabina

Hahahaha!

När jag läste inlägget så väntade jag bara på att ordet "bira" skulle dyka upp ;)

2008-09-23 @ 14:41:33
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0