DaddySangBass

Sitter här och väntar på att man kan börja kila ner mot skotten.. Ser att jag kan börja gå när som helst! :) Jag är grymt sugen på snus.. Igår kom jag ju aldrig iväg någonstans, låg i sängen hela dagen.. Somnade tidigt också =/ I fredags tog jag en piercing.. Sitter under ögat, ska lägga in en bild, men man ser jätte dåligt eftersom min cam inte är speciellt bra! Men piercingen är inte klar än. Om 3-4 veckor ska jag sätta dit en liten silverkula.. :) Så nu är det bara en stav som sticker upp en bit, och det är inte så fint. =/ Jaja, nu ska jag iväg och handla snus och dricka. :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer blir skit snyggt sen =)

2008-09-21 @ 09:21:08
Postat av: Johanna

Haha hur fan kunde lina tro att de va en mygga som satt på din nya percing?! lol

2008-09-21 @ 19:23:49
Postat av: Zabina

Jag vill seeee :D

2008-09-22 @ 09:44:06
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0