Can´tHelpFallingInLove

Jag hade tänkt och städa idag, men det tar jag under helgen iställe. Har ingen ork till det idag ändå!
Något jag däremot skulle behöva är att noppa ögonbrynen snarast! Men det kan jag också göra i helgen.. För jag har inga planer på att göra något och därför behöver jag inte sätta min fot utanför dörren! :D Jag och Zabina sitter och snackar lite nu...  Hon är rätt så udda och konstig. :)
Jag är skapligt sugen på att gå runt ringvägen, för då kan man rensa sina tankar.. Men hur fan kan man komma på att bli sugen på att gå runt där? Kunde jag verkligen inte komma på något bättre? =/ Undra om man ska ner och sätta sig och glo på tv hela dagen?! Men det finns ju inget och se så här tidigt. Fy fan va tiden går sakta.. :(
Jag skriver nog senare..

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0