Söndag!

Jag orkar inte skriva speciellt mycket idag,för jag är för mätt för att orka lägga ner så mycket tid nu. Jag måste vila lite, innan jag spyr. =/ Känns som att jag vill göra det iallafall! J jobbar och varken han eller jag vet när han kommer hem. Men idag blir det lungt iallafall, för han kanske har sovit högst 2 timmar i natt, sen skulle han upp och jobba! Men han var med en kompis till sjukhuset i natt.. Och jag och Devil stannade kvar. Jag låg och sov när J kom hem! Men jag har inte heller sovit sådär speciellt bra, för jag låg och oroade mig för J.. Men han kom ju hem till slut! Jag tror Devil har lite ont i magen, för han verkar konstig idag, sover mest och sådär! Inte alls sådär busig som han brukar vara.. Han bajsade på badrumsmattan förut, och det var riktigt äckligt och ta upp det! Men men.. Hoppas J kommer hem snart :-D
Kanske uppdaterar senare.. :)







puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0