Trevligt morgon sms från Zabina..

" Fy fan, mitt huvud sprängs.." - HAHAHA
Stackars dig Zabina.. ;) Jag mår hur bra som helst.. :-D Dock undrar jag hur trött jag kommer vara ikväll? Jag var skit hungrig i natt när jag kom hem, så jag satte mig och käkade taco.. :) Var iallafall jävligt kul igår. Jag och Therese hade trevligt :-D Och jag älskar verkligen Vendela! Lite rädd och blyg var hon för mig när jag kom, men det var inte länge det. Sen kröp hon efter mig vart jag än gick :-D Dessutom har hon börjat gå själv nu. Duktig hon är gumman. :) Senare på kvällen dära så skickade Zabina sms till mig och sa att jag skulle komma upp till bowlinghallen och ta ett par bira med henne och en massa andra. Så efter min och Tessis film så knatade jag upp mot bowlinghallen. :) Det var skit mycket folk.. Satt och drack ett par bira och hade skit kul.. Sen tvingade Zabina mig och bowla. Men det gick ju jävligt bra, även fast klotet kom i rännan ett par gånger. :P Men det är sånt som händer! Sen var det tänkt att vi skulle ta en taxi upp till telegrafen, men det slutade med att vi gick. =/ Men det gick ganska fort ändå. Vi gick hem från telegrafen strax innan dom skulle stänga.. Och jag var hemma runt 4. Och som sagt, jag mår bra! :-D Skönt som fan! Idag blir det lungt. :) Ska kolla på tv snart hade jag tänkt, sen senare ta ett varmt bad. :) Jag saknar J och Devil jätte mycket. :(


Jaja, nu ska jag fixa med lite annat, så kanske skriver mera sen!





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0