Tisdag!

Har bara slappat än så länge idag.. Känner inte för att göra något! Jag skulle kunna sova hela dagen enbart för att jag vill att den ska ta slut! Men nu har jag kollat med Therese om jag kan svänga förbi där ett tag efter hon är klar hos frissan.. Annars blir jag bara hemma! Jag tänkte förut att jag kanske kunde ta och rensa bland skor jag tröttnat på, och även göra mig av med en massa kläder som jag inte hade tänkt och använda mera.. Men jag orkar inte göra det! Har inte lust med speciellt mycket idag. Är lite grinig.. Men kanske för att jag inte käkat någon frukost än?! Lilla Vendela har börjat gått nu. :) Hon är så duktig sötnosen! :-D Om 4 dagar blir lilla gumman 1 år redan! Vad har hänt med tiden? Minns när Jimmy ringde mig på jobbet och berättade att Vendela hade kommit.. =/ Och nu är hon snart redan 1 år! Men men, jag kanske skriver mera sen. Ha en bra dag alla!



puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0