Tack Zabina!

Som jag fick en massage tid av idag den 26e December. :-D Gissa om det kommer bli skönt.. Bara för det så har jag ont i ryggen nu, och vill ha 26e nu, nu, nu, NU!! En hel timma dessutom.. Kommer gå sovandes därifrån. :-D Så det är något jag ser fram emot.. Och den 19e ska jag vara barnvakt och Vendela. :) Sa till henne igår redan att vi ska gå på stan då och titta runt lite.. Vet inte riktigt om hon var så intresserad av det, men dit ska vi iallafall gå! Imorgon är det jobb,sen är det helg för min del! Fan vad skönt! Sova länge.. Nej, nu ska jag ta och öppna min redbull som jag har längtat så mycket efter.. Kanske skriver mera sen!



puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0