Snöiga torsdag!

För ett tag sen när jag skulle ut med Devil så var det sjukt mycket snö ute. Och det hade jag inte en aning om.. =/ Men det var mysigt. :) Och gissa vem som var mest lycklig? Jo,Devil! Han sprang omkring som fan där ute förut och hoppade omkring i snön. Så det är jätte kul och gå ut med han och se hur mycket han springer omkring och hur kul han har det...
På lördag ska jag och Therese ha en film kväll och se på film! Tror att det kanske blir madagaskar 2, ifall Jimmy kunde få hem den. Men jag såg den redan igår :-D Och den var riktigt rolig.. Självklart att första filmen var bättre, men 2an var ändå riktigt rolig! Får se när J kommer hem idag.. Nej nu har jag inget mer och skriva!


Ha en bra dag!






puss


Kommentarer
Postat av: Zabina

Bakis idag? :P

2008-12-05 @ 21:34:01
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0