Måndag!

Idag har det vart en riktigt seg dag.. Men det var ju för att jag låg dålig precis hela dagen igår! Var tvungen att gå och lägga mig direkt igår när jag kom hem.. Tror jag la mig efter 4 igår. Eller först gick jag och duschade för att se om det kunde bli bättre.. Men nej, kände mig sämre! Så det var bara att gå och lägga sig. Sen vid 9 vaknade jag av att jag var hungrig, sen har jag vart uppe flera gånger i natt också för att jag har vart törstig. =/ Sen när man väl somnar så skönt,är det dags att gå upp! Så det har vart jobbigt idag.. Men idag lever jag iallafall. ;) Och i helgen blir det lungt.. På fredag ska jag ju vara barnvakt och Vendela. :-D Men jag ska aldrig mer gå ut en lördag.. Igår ville jag inte gå ut mer överhuvudtaget! Men vi får se hur det blir med det hela.. Nu ska jag snart lägga mig på sängen och spela lite..



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0