Lördag!

Igår var det meningen att jag skulle ta ännu en till piercing.. Men det blev inte av! Så jag bytte bara kula i underläppen och till en stjärna med en rosa kula under ögat.. Det blev jätte bra! :-D En tjej som gick in i före mig, blev helt väck när hon var klar, och kunde inte stå på bena! Så tjejen som piercar fick nästan bära henne till soffan och hålla upp hennes ben i luften.. Och då blev jag själv nervös, fast jag har haft så jävla många piercingar.. Men piercingen som jag hade tänkt mig blev inte av! Men Stefan tyckte jag skulle ta septum.. Eller jag vet inte vad det heter? Men hur som helst ville jag inte ha där,för det tyckte jag inte att jag passade i.. Sen sa tjejen att meduza är snyggt. Och det är det verkligen! Men jag ska tänka över till nästa månad.. Haha, ena killen som tatuerar fråga mig nästan direkt när jag kom in vad jag skulle göra, och så berätta jag att jag var sugen på en piercing. Då frågade han om jag har gått från tatueringar till piercingar. Och det kan nog stämma.. Fast självklart ska jag ha mera tatueringar,för min arm är inte ens klar! Och Fredde och jag satt och snackade igår hur vi kunde bättra på min arm ännu mer,så det inte ser ut som att jag har mellanrum och sånt.. Och hans ide gillar jag! :-D Så dags för en bokning snart?! Fast nu har dom jätte lång väntetid.. =/ Över 2 månader. Jag tycker det är as lång tid.. Men men.. Även igår passade jag Vendela medans Jimmy, Therese var iväg till Länna/Haninge och handlade julklappar och sånt! Dom kom hit ungefär vid 10, och direkt så gick jag och Vendela på stan.. Köpte 3 par tröjor åt henne som efterskott present, eftersom jag inte hade några pengar till någon present till hennes kalas där.. :( Sen köpte jag en stooor julklapp på svens åt henne! :-D Tror verkligen hon kommer gilla den julklappen, eftersom hon har börjat gått och sånt dära nu, och den där julklappen kan hon även gå och leka med.. NYFIKEN NU VA THERESE?! ;) Sen efter stan så gick vi hem hit, för då var det dags för lilla Vendela och äta, och det gick hur bra som helst.. :) Sen lekte vi ett tag,sen skickade Therese sms att om Vendela var trött så kunde vi två lägga oss i sängen. Och det gjorde jag med henne... Tog ungefär 10minuter sen var hon däckad lilla gumman.. :) Sen gick med Vendela hem till Jimmy och Therese igen.. Sen körde Jimmy mig på stan för att jag skulle pierca mig, vilket aldrig blev av.. Sen gick jag hem cykla iväg hem till Johanna och hämtade Ellen och Lova som skulle sova här.. Kom in, gjorde mat och sånt dära.. Sen kom även Cassandra som skulle sova här, så maten var precis klar när hon kom :-D Men dom hade inte tid och äta, utan dom skulle leka! Så har haft fullt upp. Knappt någon sömn i natt, för LOVA snakar.. Och det är högt. Okej, folk har sagt åt mig att jag snarkar. Men det tror jag inte på utan bevis.. ;) Så nej nej! Jag är tyst och tar vääääldigt liten plats i sängen.. Skönt att jag har en dubbel säng och kan breda ut mig.. :-D

Nu kom lilla Moa upp.. Nu ska jag leka med henne!
Hoppas alla får en bra lördag!





puss

Kommentarer
Postat av: Zabina

Hört talas om knappen enter som gör att man hoppar en rad och gör det lättare för folk att läsa? :p

2008-12-28 @ 19:37:24
URL: http://dr0ppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0