Hemma hos Therese..

Jag cykla hit direkt när jag hade slutat jobbat idag. :) Jag ska göra henne sällskap i köket snart,så jag inte blir fast här vid datorn! Zabina berättade verkligen en skit rolig grej på msn. Fast dock tycker hon inte det är lika roligt, men JAG tycker det är roligt.. Så detta kommer jag ha kul med. ;) Jag har världens mensvärk. =/ Den bara kom helt utan förvarning.. Jag som alltid brukar ha ont i magen ett par dagar innan.. Men nejnej, okej! Får helt enkelt ta och acceptera det här nu.. Men jag blev lite grinig imorse,för det är skit jobbigt att jag ska ha så ont! Ikväll ska jag nog ligga i sängen och titta på någon bra film. Eller så drar jag med mig datorn till sängen! Får se hur det blir.. Nu ska jag ut i köket.. Kanske att jag skriver mera sen!



puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0