Hem till Nynäshamn på fredag!

Japp, då är det dags. :( Ska bli tråkigt, men ändå ganska skönt samtidigt. Något jag saknar är MITT rum och min säng och Elvis! Och så saknar jag Therese och Vendela en massa! ♥ Nackdelen är när jag åker härifrån är att jag inte kommer få vakna upp med Devil brevid mig på morgonen, eller att ha någon och vänta på! Kommer sakna Devil och J så mycket. :( Fast förhoppningsvis dröjer det inte länge tills vi ses igen! Dock kommer han jobba mycket helger fram till nyår, och det är bara då han kan komma ju.. Så jag får helt enkelt ta och hålla ut! Jag har iallafall haft det hur bra som helst här. Myst och gosat med Devil en massa, jag och Nina har vart in till Västerås centrum och shoppat och kollat i affärer.. Jag har dessutom för 4e gången tagit hål i underläppen igen! Denna gång gjorde det riktigt ont att ta.. =/ Så nu får jag verkligen inte ta ut den.. Men om 1-2 veckor ska jag sätta in en ring i läppen så att plattan inte skaver på mitt tandkött, för plattan är verkligen vass.. =/ Nu har jag dessutom 2-3 andra piercingar som jag vill göra.. :) Fast det håller jag för mig själv tills jag verkligen bestämt mig! Eller fler piercingar kommer ju, nu när jag lagt tatueringar på is för ett tag.. Jag har köpt ett par skor också, jätte fina och bekväma. Inte direkt sånna jag var ute efter från början, men dom var så fina så jag köpte dom :-D Jag har köpt en rosa klänning och en rosa kofta som jag tänkte jag kunde ha på nyår.. Kan ju ta och klä upp mig för Therese då, om du nu vill fira nyår med mig fortfarande?! :-D Idag händer det inte speciellt mycket vad jag vet. J kom hem strax efter 10 idag, och åkte sedan tillbaka vid 12 igen... Vet inte när han kommer hem! Snart hoppas jag. :) Jag har städat nu i över en timma, så nu är lägenheten jätte fin igen.. ;) Jag ska snart ta på mig lite kläder och gå ut med lill skiten så han får komma ut lite.. :) Sen ska jag sätta mig och kolla lite på tv tills J kommer hem!



Kanske skriver mera sen!








puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0