Grattis Vendela 1 år!

Nu blir Vendela en stor tjej idag. :-D Skickade sms till Therese förut och frågade om hon hade fått några presenter än.. Och det hade hon fått, fast det blir ju mera sen! Alla ska dit vid 1 idag och fika och få tårta och det.. :) Ska bli mysigt! Ikväll ska jag till Janna och dricka bira.. :-D Ska bli skit kul med tanke på att det var länge sen vi träffades.. Sen skulle hon även höra med Johnna och Kristin om dom skulle haka på! Så vi får se vilka det blir ikväll.. :) Hur som helst blir det kul iallafall.. Jag ska ner och äta frukost snart, sen ska jag duscha och det!
Hoppas alla får en trevlig lördag/Lucia!



Grattis till min lilla stora tjej igen! :-D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0