Fredag!

Imorse gick jag upp ungefär vid halv 10.. Jag sov jätte dåligt i natt, och dessutom var jag på världens sämsta humör igår! Inte för att det känns riktigt bra än, men bättre än igår iallafall, så det är skönt! Jag gick iväg till centrum vid halv 11 idag kanske. Gick in på konsum köpte snus och en redbull.. Sen gick jag in på bolaget och köpte ett par bira. :) Sen var jag ner till bageriet och hälsade på! :-D Sen var jag till piercing studion och bytte till ring i underläppen :) Det blev jätte bra.. Känns lite konstigt, men skönt! Sen bytte jag ut min lilla stav som sitter under ögat, till en silver plupp! Det är jag mest nöjd med. :-D Så nu är allt fixat.. Imorgon fyller Vendela 1 år! Stora tjejen! Så kalas imorgon då.. :) Senare på kvällen så tror jag att jag ska till Janna! Hon pratade iallafall om förra helgen att hon var sugen på att gå ut imorgon.. Så vi får se om hon fortfarande vill.. :) Har ju skickat sms nu! Men det var länge sen jag träffade henne,så förmodligen blir det väl att jag ska dit. :) Jag är hemma hos Therese och Jimmy nu.. Vendela är med Jimmy inne på toan, och Therese håller på med något i köket.. Och jag sitter här och skriver blogg!! Jag ska se idol finalen här idag. Jag hade ju som sagt tänkt och dricka idag, men jag väntar med det tills imorgon, för jag hoppas ju att Janna vill träffas imorgon! :-D Så blev bara en öl idag.. Jimmy och Therese ska bjuda mig på middag här idag, så det tackar man för så mycket..
Kanske skriver mera senare, eller så blir det imorgon! Jag saknar min lilla gris Devil.. :(




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0